Îți înțelegem nerăbdarea. Ai apăsat butonul „Trimite Comanda” și simți cum te năpădesc brusc o sumedenie de întrebări. La cele care privesc livrarea comenzii tale îți răspundem aici.
Pentru produsele aflate în stoc sau cu stoc limitat, termenul standard de livrare este de 5-7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru detalii privind livrarea produselor comandate.
Pentru produsele indisponibile la comandă, termenul poate varia în funcție de stocurile producătorilor. Te vom informa prin telefon sau e-mail despre termenul estimat de livrare. Dacă produsul nu este în stoc la furnizor și/sau producător, termenul de livrare poate varia între 1-3 luni.
Pentru produsele disponibile la precomandă, termenele estimate de livrare pot fi modificate de producători în funcție de eventualele schimbări ale datelor de lansare.
În perioade aglomerate (sărbători, Black Friday) sau în situații excepționale (vreme nefavorabilă, drumuri impracticabile), termenul de livrare se poate prelungi până la 15 20 zile lucrătoare.
Livrările au loc de luni până vineri, între orele 10:00 - 18:00. Curierul te va contacta cu cel apx.30 de minute înainte de livrare.
Pentru comenzile plasate online, vei primi un mesaj de confirmare atunci când coletul este preluat de curier.
În ziua livrării, vei fi notificat prin telefon sau SMS despre intervalul programat pentru livrare, precum și un număr de contact al curierului.
Dacă nu poți recepționa coletul, curierul va face o a doua încercare de livrare.
Dacă nici a doua încercare nu are succes, coletul va fi redirecționat către depozit, iar o nouă livrare va fi posibilă doar contra unei taxe suplimentare.